Velkommen

Planleggingen av 2011-sesongen er i gang. Hovedmål blir som i 2009 Norseman. Denne gangen raskere enn 16t05min. Følg progresjon og delmål her.

mandag 3. mars 2008

Uke 5 - 8t

BASE 1.

Planlagt antall timer: 11t

Mandag: 1t
ØKT 1: Spinning på SATS kl 0705. 45 min.
ØKT 2: Overgangsløp 15 min. Sliten for tida så tok det rolig.
Tirsdag: 1t 55
ØKT 1: Løp 1t 10 i Frognerparken og ned til Skøyen. Liten runde.
ØKT 2: Svømmetime på skolen. Tok bl.a. livredningstesten. 45 min.
Onsdag: 2t
ØKT 1: Tidlig styrkeøkt MT. På SATS. 1t.
ØKT 2: Spinning 55 Sykkelmovie. Vanskelig å ta det rolig med sånn film. Litt for sliten etterpå
Torsdag: 2t
Spinning 75 på SATS. Rolig, og begynte litt før så fikk 2t.
Fredag: 3t
Reiste til Hemsedal. Sto telemark i 3 timer den dagen.
Lørdag: 4t
Hemsedal og telemark hele dagen. Strålende sol, men litt vind. Herlig dag!
Søndag: 3t
Hemsedal og telemark igjen. Dro litt før så fikk kun 3 timer. Deilig vær i dag også!

Sammendrag:
Svømming: 0t 45
Sykkel: 3t 45
Løping: 1t 25
Styrke: 1t
AT: 1t
Total: 8t + 10 timer telemark

Hemsedal var supert! Mye trening for bein! Litt vondt i venstre kne, men det gir seg nok snart. Fortsatt lei hoste!

0 kommentarer: